Support biljettmaskiner och biljettautomater

Publicerad

Hej,
nu har vi ändrat rutinen för hur ni ska göra om ni behöver support på biljettmaskinen eller om ni får in en felanmälan från en kund på någon av våra biljettautomater. Vi har skapat en egen mejladress för detta som vi vill att ni använder. Ni ska alltså inte ringa in och felanmäla länge.

Mejladressen är : felanmalan@varmlandstrafik.se

När ni mejlar vill vi att ni uppger:

  1. Vilket ombud det är som rapporterar in felet. Vi behöver även kontaktuppgifter så vi kan nå er om vi behöver ställa några följdfrågor.
  2.  Beskriv noggrant vad det är för fel på biljettmaskinen eller biljettautomaten så vi skickar ut rätt personal. Om ni bara skriver “Trasig” så säger det ingenting om vad som är fel, så var snälla och skriv tydligt. Då kommer servicen ut snabbare för att åtgärda felet.
  3. Om anmälan gäller en biljettautomat så behöver vi även veta vilken ort samt vart den är placerad i och med att det kan finnas fler biljettautomater på samma ort.

Om ni funderar på någonting om detta så får ni gärna höra av er till mig.

Med vänliga hälsningar

Katrin Berggren
katrin.berggren@varmlandstrafik.se eller 010-48 48 121